Dažniausiai užduodami klausimai

Kaip galiu sumokėti už užsakymą?

Už užsakymą galima atsiskaityti mokėjimo kortele arba atsiskaityti per el. bankininkytę.

Kaip gauti sąskaitą faktūrą?

Sąskaita bus išsiųsta nurodytu el.paštu kitą dieną po užsakymo pateikimo.

Esu juridinis asmuo. Ar galiu užsisakyti?

Taip, galite. Pateikiant užsakymą galima pasirinkti – mokėti fiziniam ar juridiniam asmeniui. Pasirinkus galimybę mokėti kaip juridiniam asmeniui, reikės įvesti įmonės duomenis. Po apmokėjimo el. paštu gausite sąskaitą su nurodytais rekvizitais.

Kada gausiu užsakymą?

Užsakymas bus išsiųstas per 1 darbo dieną. Pristatymas atliekamas per DPD, pristatymo terminas per 2-3d.d.

Aš negavau siuntos / nepilna siunta

Susisiekite su mumis: info@espressoblue.lt arba telefonu +370 52404343 (P.-Pn. 09:00-17:00)

Kaip galiu gauti savo siuntą?

Siuntą galima gauti per DPD siuntų terminalą arba kurjerį.

 

Kaip atšaukti užsakymą?

Jei norite atšaukti užsakymą, susisiekite su mumis el.paštu info@espressoblue.lt arba skambinkite +370 240 43 43

Ar galiu grąžinti siuntą?

Daugiau apie grąžinimą skaitykite čia (4 punktas)

Koks garantinis laikotarpis?

Garantinis kavos aparatų laikotarpis fiziniams asmenims – 24 mėn., juridiniams – 12 mėnesių.

Mano kavos aparatas neveikia. Kur turėčiau kreiptis?

Susisiekite su mumis: info@espressoblue.lt arba telefonu +370 52404343 (P.-Pn. 09:00-17:00)